Angin

To run where the brave dare not to go

cahaya atas cahaya

4 comments on “

  1. Tri Aji Nugroho
    December 1, 2007

    Han, fotonya kekecilan, ga keliatan tulisannya.. kayaknya kalo dibesarin lebih keren deh, bisa menjadi wallpaper yang membawa kedamaian.

    Eh, bikin dauroh lagi dong han buat ITB kayak YISC dulu. Ente masih ketua dauroh paling profesional yang pernah kerja bareng ane.

  2. Tri Aji Nugroho
    December 11, 2007

    Nulis han, nulis. Apa kek. Ga usah berat-berat lah. Ditunggu ya.😉

  3. dian
    January 3, 2008

    I just wanna to say, “Sorry…”
    And i don’t know what should i do…

  4. Just me ;P
    June 25, 2008

    Wah… yang punya banyak fans…
    (hahahahahahahahahah 2000X, boleh?)

    makin meroket aja, jangan jauh-jauh, nanti tersesat di antariksa kayak sampah satelit lho…

    Kalo tersesatnya di syurga sih nggak masalah ;0

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on November 1, 2007 by in Uncategorized.
%d bloggers like this: